i fucked up

palla att nästan alla är surfittor idag. på en dag då jag faktiskt är pigg, hyffsat glad och rastlös as hell.
men det löser väl sig. ska snart ut och gå en runda, då mor min, eller ja katterna behöver torrfoder och kaffe. ja, vår fetaste katt har en passion för kaffe, okej?

jdfhaknvljkadf, jag får fan panik. måste hitta på något, och det är snart. men jag ska ju inte till tandläkaren förrens 13.30 så jag har lite tid att döda. men jag känner inte för att gå ut just nu, för det har jag ju sagt att jag ska göra sen. fan vad svårt det blev helt plötsligt. nu blev jag helt hysterisk. nej, jag måste röra på mig annars får jag väl en panikattack antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0