hur man bäst gömmer kropp och vapen i en bil

jag är ett sådant misslyckande när det kommer till maten. jag sa ju också att jag skulle vara ärlig och skriva ut mina failures här, och det tänkte jag göra också.
fastan igår? den sket sig. mest för att jag var ledsen. då äter jag istället för att svälta mig. får försöka ändra det så att det blir tröstsvält istället. det hade varit jättebra.
men det blir nog bra till slut. hela veckan har ju varit fukkz, så vi får väl säga att hela matplaneringen har gått åt helvete. men jag ska (ännu en gång) ändra på det. start imorgon, då jag ska motionera hela dagen. förmodligen ska vi se CV på kvällen, och då kan jag springa bort lite kcal där också. det löser sig.
det känns både bra och dåligt att träffa en massa folk imorgon. jag är inte ett dugg pepp på det, men det kanske hade varit bra för mig. jag behöver komma ut lite, träffa mina fans och se snygg ut. måste dock se om jag kan göra något åt håret innan vi sticker, så imorgon, förutom motion ska jag testa hårfrillor. fast jag har faktiskt köpt hårspray, och jag har en jävla massa mousse och gelé och piss så det ska väl funka.

det var sjukt längesedan jag var ute och festade loss. jag är iallafall nykterist nu, så vi får väl se om det blir lika kul som det är när man är full. men i rätt sällskap är det nog inga problem. det är liksom jag, och mina emo-fans. SKITKUL. jag kommer fan bli förföljd. så jävla snygg är jag inte. eller jo, vem försöker jag lura, det är jag.
hmm, vi får se hur jag gör. i värsta fall kan jag sticka dit för babys skull, annars får det vara. men sticker jag dit slipper jag äta. hehe. vi får se vad framtiden bringar.

känner ett stort sug efter något. jag vet inte vad. känner bara att jag vill göra något roligt, så jag funderar på att:
1. lägga mig i soffan och läsa
2. slötitta på film
3. spela datorspel
4. fortsätta skriva på min bok

svåra val. jag stack ju hem från skolan för att halsen och huvudet fuckade sig rejält. men nu verkar det som det var en dåligt idé. det är alltid roligt att vara tillsammans med mina tikar. de är för härliga. tiden går sjukt långsamt nu när det är ljust ute. jag hatar det. haha, fan vad mörk jag låter. 'ehh jag trivs i mörkret där jag sitter och tycker synd om mig själv och lyssnar på HIM' omgomgomgomgomg. darkneZZ.

ska vi jämföra det jag har att välja på?
om jag väljer alternativ nummer ett, så hamnar jag där jag legat i stort sätt hela veckan. jag har iofs nya böcker så som 'Catcher in the rye', 'Eragon', ' Stopp! Stanna för fan!' och 'Hål i huvudet' att läsa. men jag håller ju på med två andra böcker, som inte lockar mer, iallafall inte den ena. hmm.
om alternativ två skulle vara det jag väljer, har jag absolut inget att titta på förutom 'Alexander'. men som jag sa innan så hamnar jag i soffan där jag legat och äcklat mig hela veckan. och vad menar jag då med äcklat mig? JAG HADE TEX SEX I DEN IGÅR OCH FÖR FLERA DAGAR SEDAN. men det var egentligen inte det jag syftade på, det jag menade med äcklat var att jag ätit godis där. ja, fyfan för mig. bara inte mia kommer tillbaka. då spyr jag. hahah, torrt. men iallafall, jag har redan sett alla filmer, och dessutom är det för ljust för att se en såpass 'mörk' film. med mörk menar jag att upplösningen och en del scener är rätt mörka i bilden, så om solen står på ute, som den råkar göra nu (men jag ska inte klaga, men bara den ger fan i att lysa mig i ögonen stup i kvarten) så kan jag lika bra sätta mig framför speglen och titta på mig själv, för det är det enda som kommer synas i TVn.
kommer alternativ 3 locka mig så kommer jag sitta fastnaglad framför datorn i sisådär 4351654 timmar. och så jävla roliga är inte de spelen jag har. just nu står det mellan 'The sims' och 'Age of mythology', men inget av dem känns särskillt.. bra. jag känner inte för att ta dö på massor med konstiga varelser eller skapa simmar som jag lite senare tar dö på också. men måste jag välja? lätt 'The sims'. 
och alternativ fyra, det är faktiskt det som låter bäst nu, men jag har ingen fantasi what so ever, så än så länge blir det 'The sims' som vinner detta derby. 

påtal om något helt annat så måste jag till en kiropraktor som kan knäcka rätt min rygg. när jag tänker efter, så skulle jag behöva en massa saker.
tex: spa, en shoppingtur, fettsugning, personlig tränare, en ny dator, en hund, en tandblekning och en kiropraktor. det är faktiskt mest prioterat at the moment, då min rygg hurts like hell. jag tror seriöst att den är redigt sne, och om jag inte gör något åt det kommer jag dö i förtid. ska ringa en imorgon, så det löser sig. sen är det ju tandblekning imorgon också, förhoppningsvis. nu när jag glider runt med hollywood-smile kan man gott få det att skina lite mer. tror ni att tandläkaren kan rätta till min rygg också? jag vill inte känna mig som en fet kärring med rollator. nej fyfan, det är nog mer som behövs knäckas till när jag tänker efter. höften kan få sig ett knäck, handlederna, NACKEN,  bröstbenen och jag är faktiskt ganska övertygad om att några revben måste knäckas tillbaka. och när han ändå är igång kan han lika bra punktera mina lungor. tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0