day 1: a new start

nu börjar min kamp mot vågen igen. denna gången på riktigt. känner mig pepp som fan, och vet att detta kommer gå jättebra. som jag skrev i ett inlägg för några dagar sedan ser schemat ut såhär idag:


- väga mig samt mäta omkrets på bröstkorg, lår, mage, hals, handled
- äta ett 'knytnävsmål'
- motionera

och en annan viktigt sak som inte har något alls med schemat att göra.. att sluta äta mjölkprodukter. jag tar steget och blir vegan. iallafall när det kommer till maten. som jag sagt nu sexhundranittiofem gånger så vet jag redan var ullen som mina kläder är gjorda av, kommer ifrån. så chilla, för fan.
nej, detta får bli ett tråkigt inlägg, då boken som jag har liggandes i vardagsrummet kallar.

---------------------------------
sammanfattning första dagen: jag klarar mer än jag trodde, dock åt jag lite väl mycket till middag, men det har jag kräkt upp. morgondagen blir bätte, då det är fasta som gäller. dock tillåter jag mig själv att ta en cola zero om det krisar med blodsockret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0