thin is not enough

vikt: 56,5
diet idag:
- en grov macka
- 2 koppar té
- en 'vit' macka
- en liten tallrik sallad
- en nypa quornbitar
- 2 dl pasta

fyfan. jag är ju ännu tjockare idag än jag var igår! sjukt jävla jobbigt. måste äta mindre. måste dricka mer. magen lurar ju mig när den är törstig genom att sända signaler till hjärnan att den är hungrig. men mig ska den inte lura. inte igen. jag ska klara detta. jag SKA se mina revben, och höften, nyckelben, ja, alla ben i kroppen, innan jag lägger av. kan folk sluta klaga? DET SYNS JU INTE ENS ATT JAG HAR GÅTT NER. eller gått upp. det har jag säkert. jag är tjock, deal with it, och jag kommer inte sluta förrens jag tycker det räcker. jag skiter fan i er.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Asså .. fattar inte att du bantar o massa .. men om du vill gå ner i vikt ska du ju lixx inte äta bröd :S pasta e inte heller bra ..

Drick vatten, de hjälper.. man "inbillar" sig bara att man e hungrig

2007-10-09 @ 20:33:57
URL: http://nanname.blogg.se
Postat av: Annananananan

Nanna, det var ju jävligt smart. Först " jag förstår inte varför du bantar och blalbalba" Sen ger du henne ett tips på att hon kan dricka vatten för att det hjälper en att bli mätt.
JÄVLA IDIOT!

Ursäkta Tripp

2007-10-26 @ 17:42:54
Postat av: Annaananananan

HÅLL KÄFTEN NANNA!

Ursäkta mig än en gång Tripp

2007-10-26 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0