thin and gorgeous

jag mår bra. sluta oroa er över att jag är blek. det mesta är foundation.
haha. åt 'jättemycket' idag. försökte äta på lunchen, slutade med att jag satt och klöktes istället. men jag åt två mackor och ett knäckebröd istället. skitgott. hade kunnat leva på det och vatten. inte så jävla mycket kalorier heller. 75-80 kcal. idag har jag väl sammanlagt ätit runt 356 kalorier, och är mätt som fan. det tar sig.
ryggraden tittar fram lite mer än innan, men kom fan inte och säg att jag är smal. eller har tappat vikt. för det vet bara jag.

körde idag med, i all denna jävla lera. fyfan som mina skossor såg ut sedan. V.C och för den delen.
stackars lilla tösabit. var tvungen att riktigt tvätta henne juver efteråt, så nu är jag inte så poppis längre. får väl muta henne senare.

usch. tänker nästan bara på pizza. och de finska pinnarna som ligger i köket. hade det inte varit för att jag är så inne i detta hade jag fan krängt allt. men jag har ögonen på mig hela tiden. bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0