the only way to loose weight.. is to leave it on the plate

jag vet att jag har sagt det, men jag säger det igen. JAG ÄR OMÖJLIGT ÄNNU TJOCKARE ÄN IGÅR.
orkar snart inte med det längre. måste. fixa. det. snabbt.
morsan har börjat klaga på att jag äter för lite. lite? jag äter som en häst ju för fan! sluta klaga på mig era feta jävlar. bara för att jag strävar efter den perfekta kroppen (så att jag kan bli ännu mer perfekt) betyder det inte att jag svälter mig själv, eller tränar ihjäl mig. jag bara äter lite mindre och dricker + tränar mer. that's it.

det enda jag har problem med at the moment är sömnen. och en ny diet.
annars är allt perfekt.

och till den personen som kommenterade min ena post, det jag äter är inte farligt.
macka för mig är 'knäckemacka', och grov macka är för mig är wasa sport. pasta äter jag 1 dl när det passar, sen spyr jag upp allt. det var allt jag hade att säga.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Okej .. men de där "vitt bröd" då?

Du klagar på att du knappt går ner i vikt .. men ändå så äter du massa

Jag har försökt gå upp i vikt men går ner massa ist .. jag spyr inte och försöker lr har iaf försökt att äta normalt och ordentligt

2007-10-10 @ 19:43:13
URL: http://nanname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0