sharped nails seems softer

usch usch. jag fuskade idag. åt ett knäckebröd. bleeh. sen försökte jag få upp det, men det kom inget. väntade alltså förlänge. men men. då får jag fasta lite senare.

nu har jag alltså blivit anmäld. det var som fan. jag fattar inte vad jag har blivit anmäld för. mobbing, säger dem.
vafan? vem har jag mobbat? estetjävlarna? att de ens tar det seriöst. vafan, vi är ungdomar, vi använder sådana ord. se, jag fick till och med på käften för att jag hade grammtikfel när jag sa 'slynor'. loelz.

fick värsta gottesuget idag, så jag hade med mig x-antal morötter till skolan. gott. nu ska jag belöna mig själv med en bakad potatis. och massor med sallad. låter jättemycket, och jag tryckte fan i mig igår. *dåligt samvete*
snart kommer väl zach. om han inte bangar igen, vill säga.


22:19

jag äter! jättmycket. jag frossar. allt arbete åt helvete, och dåligt samvete som fan! MEN JAG ÄTER.
vi får se vad som händer sen. om jag behåller det, eller får upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0