pro ana party slamma

idag är det party hos jocke. fett roligt, jag har saknat honom som fan. men det är ändå jobbigt. den spriten jag har med mig, ja, vad kan det vara.. runt 1/4 vodka, går fan på nästan 600 kCal! så det är antingen att supa sig full, eller vara smal. vad är bäst? båda, måste jag faktiskt svara. gick ner asmycket efter förra gången jag söp, så det var ju helt okej. fast jag gjorde bort mig lite. men jocke kommer förstå. det gör han alltid.

testade de nya pillerprylarna innan. fan vad mätt jag blev! dom sväller, enligt burken, 'sväller cirka 200 gånger sin egen volym.' 

folk börjar klaga. låt dem. jag måste tysta ner det. tror att detta orsakar mina ångestattacker. de skulle bara veta. de har ingen jävla aning om vad som orsakar att jag är den jag är. ingen känner mig.


nothing taste as good as thin feels

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra lördag! :]

2007-10-06 @ 13:51:44
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0