nattens bov

jag verkar ha kört sönder halsen med tandborsten. har fett med problem att svälja. men det gör ju inget, då kan jag ju inte äta. och det är bra. mycket bra. men än så länge har inget hänt. jag är fortfarande fet. det kommer jag alltid vara. då är det bara att spy mer då. ska fasta i 1-2 dagar hade jag tänkt. det blir nog bra.

klippte mig för några dagar sedan. var meningen att det skulle bli hur flashigt som helst, men det blev bara.. skit. nu ser jag ut som innan, men med lite kortare hår. folk hade börjat klaga på det också. haha.
i'm now mr. unpopular!

fika idag. eller ja, fika för dem, och vatten för mig.
ibland blir jag bara så jävla sugen på att trycka i mig en massa skit, men jag vet ju vad det får för konsekvenser.
jag är inte den snubben som är din vän för hundra spänn, jag är den som tar din fru och snor din unges veckopeng. alltså kan maten inte ta kontroll över mig. aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0