i'm starving

käkat mindre idag. detta går faktiskt rätt bra. håller igen på godis och all onyttig mat. tänk bara på hur all mat i matsalen är infekterad med bakterier. du kan knappt andas där inne. men sålänge fil och flingor finns kommer folket att överleva.

åhh, snart dags för sthlm. fan vad längtar, och fan vad jag, VI, ska festa. jag ser fram emot detta enormt mycket.  undrar om det blir som förra gången. snygga människor, massor med ragg (eller inte?) och en massa sprit. jag kommer säkert dra på mig alkoholförgiftning, men det kan nog kvitta. haha.

läsvecka i skolan. har redan förbrukat en bok. går väl en/halv bok per dag. alltså blir det runt 10 böcker denna veckan. ja se på fan. jag är grym.

jag vet att vissa av er fortfarande läser min blogg, så jag kan väl skriva några små rader om vad jag tycker om er. ni är helt klart bäst, och har gjort skolan kul igen. mer än så är det inte at the moment.

Kommentarer
Postat av: REX

hej världens bästa tripp från världens coolaste anonyma random som är så random anonym att den inte ens är anonym längre

2007-10-22 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0