i throw my guts up for self-esteem

vikt: 59,3
diet idag:
- en grov macka
- 3 ostskivor 17%
- två knäcke bröd
- 4 glas vatten
- 2 dl pasta
- tre tag riven ost 17%

= 183 kCal




det är varmt idag. det kände jag när jag var ute och skulle handla.
jag har bestämt mig för att öka kaloriintaget till 400. 200 kCal är alldeles för lite om jag ska palla två timmars motion, så 400 it is. hittade dessutom några slags piller som ska dämpa hungern, så dem ska ner regelbundet. ny diet, där jag får äta vaniljglass! rätt bra faktiskt. suget kommer som fan ibland, men när jag ser att nyckelbenen är påväg fram så dämpas den direkt.
jag har varit uppe hela natten, så jag är fett slö idag. ingen skola för mig, nej. fick två panik-attacker imorse, så jag behövde inte gå. de kommer oftare nu. de bryter ner mig fullständigt. jag kan inte ens göra något som är roligt längre utan att de kommer och förstör min dag. fast märkte innan att jag gått ner 3,5 kg.
everything is going down, right! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0