i could be thinner

om inte folket hade varit så oroliga, så hade jag varit på ett perfekt humör nu.
men de bryr sig om mig och säger till min lärare (som är världens bästa) som snackar med mig om allt.
kändes faktiskt bra. men ändå. jag är inte anorektisk, kommer aldrig bli anorektisk, och vill inte vara anorektisk. allt jag vill är att bli smaal, och det blir jag.. om jag får göra som jag vill.
jag vet vem det var som sa till. men jag gillar dig ändå. faktiskt. haha.

morsan är lack. har gjort värsta måltiden till mig nu.
hur mycket tror hon att jag kommer äta egentligen? tre tuggor? 4 tuggor? GLÖM DET.
jag vet konsekvenserna av mitt handlande, jag vet hur kroppen reagerar på det jag gör, jag vet att kroppen kommer få slag och alla runt omkring mig också, MEN DET SKITER JAG I.

fick nya kläder idag. fett fina. eller ja, hyffsat fina. skön jacka iallafall.
byxorna är i minsta laget (tecken på att jag är fet) men utan byxor under så kommer det nog funka.
jackan var vindtät. <3
det gillar vi. hoppas jag får köra imorgon. fast, då blir det väl kärringtakt som vanligt. det är rätt roligt att se sig själv ligga 50 meter före de andra. haha. och de säger att ibbZ0r inte har ett tävlingspsyke. puss på dem.

dags för käk. jag vill inte. kan inte. FÅR inte. allt detta räknande av kalorier borde fan göra mig till mattegeni. men det är rätt jobbigt att det hela tiden pågår. jag kan inte ens kolla på mat utan att börja räkna. en magnum double är 350 kalorier. det är fan hela min dag. snacka om att jag mådde illa efter jag sett det.

var på bio i lördags också, med anna, min brutta. så jävla fin är du raring, och du förtjänar något mycket bättre än det där 'zpettet' du vill träffa.
dannyboy var också med, fast bara på dagen, då det var bestämt att vi skulle fika. mycket trevligt. fast det bara blev ett glas vatten på hela dagen, plus frukost.
gick till en sushiresturant med anna senare. var sugen på nudlar. men det hade vi inte råd till, så jag la ut flos så att anna kunde få en banan split. jag åt faktiskt ett kex. fett bra jobbat, tripp! *klap klap*
sen gick vi till filmstaden och köpte största jävla menyn med popcorn + dricka och snacks. fyfan. kände mig som en knarkare som fått ett återfall. kunde inte sluta vräka i mig. tur var så pallade jag inte så mycket, så jag började må illa, och få dåligt samvete. men det var bara bra, för jag spydde upp skitet hemma sedan. smakade apelsin. bleeh. sen mådde jag bra igen.
filmen var skitbra iallafall, Resident Evil, kanonfilm. men slutet sög. jag blev lite ledsen där. anna satt mest och blundade, samt kramade krampaktigt min hand under nästan hela filmens gång, men innerst inne tror jag hon gillade den. alla har vi något för splash- och gorefilmer.

igår var jag och mommy dearest på agda's. JÄTTEKUL. men ändå rätt trevligt. tyckte att jag åt för mycket till middag, så jag kräkte upp det igen. då kunde jag unna min en tallrik fil sedan.

långt inlägg. det får väl räcka för idag.



show your body who's the boss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0