hunger hurts

idag har jag inte alls varit hungrig. känner mig så stolt över att ha droppat 2 kg på två dagar. det går framåt. fick rådet av en brud att man måste variera kalorierna annars blir det fel, så det gjorde jag.
med den nya dieten kan jag äta tre mackor om dagen, och spy middagen, utan att bli hungrig.

börjar få sår i halsen. tandborsten är rätt spetsig. men det funkar. var så jävla skönt att spy igår när jag ätit en bit förmycket. bara känna allt komma upp igen. ingen syra, inget alls. bara vatten och rester. känner mig så.. bossig. jag kan bestämma över min kropp. maten styr mig inte längre. men jag är fortfarande inte smal. it's a long road to perfection.
ryggraden känns lite nu. men hela jag är fortfarande inbäddad i fett. jag är äcklig.
men det ska det bli ändring på. ännu mindre mat. jag ska bli snygg.


i wanna be so skinny that i rot from view

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0