heroin chic

ny diet. äter bara frukt idag. får belöna mig själv med massor av god soppa sedan. jag borde bli kock.
zackZ0r kommer imorgon och håller mig sällskap medans mor min jobbar röven av sig.
känner mig.. fet, fastän jag bara käkat frukt idag. jag har verkligen vräkt i mig. snart är det dags att hinka vatten.
ja, vatten, inte sprit. det ska jag göra nästa helg istället. vad ligger jag back? kanske.. 8-10 glas. som ska ner. jag kommer GARANTERAT spy, men det ska ner.

skolan idag var inte särskillt rolig. jag har en stark känsla av att jag kommer få spö snart.
estetjävlarna har något emot mig sedan jag bad dem 'hålla käften annars slår jag er blodiga, era slampor!' jag ser inget farligt med den meningen. sen ville 'rolf' att jag skulle ta tillbaka det. vem fan tror han att jag är?
jag tar aldrig tillbaka något, och jag ångrar defenitivt inte något. förutom när jag äter. eller kanske lite när det kliar i fingrarna i affärer med cp-många larm.

jaha, dags att bänka sig framför tv och checka 'skins', och dricka vatten. mumma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0