but starving works

usch, mår riktigt dåligt idag. fick en fet jävla ångest-attack imorse och skippade matten. somande i soffan istället, helt jävla utmattad. sen blir det ju inte bättre av att jag trillade i trappan.
resten av dagen flöt på. gymmet var svettigt som fan. brände runt 600 kCal på bara 1h 30m. kutade som en jävla gnu på det där bandet. det var rätt skönt att känna svetten rinna i nacken. tog en iskall dusch sen och bara stod lutad mot väggen. fan vad skönt det var. det får jag göra om. nu är jag så jävla trött att jag fan sitter och sover.

ätit ett knäckebröd idag. samt en sallad, men den spydde jag upp igen. kände mig dum för att jag hade redan ätit det jag skulle.

ikväll blir det nog bara att sitta inne. zachieboy skulle egentligen hålla mig sällskap, men han bangade igen.
kan egentligen kvitta. jag hade förmodligen legat och sovit hela tiden. förhållande är inget för mig.



bones are beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0