brustna hjärtan och spyklumpar i halsen

vikt: 62 kg
diet idag:
- naturdiet snack
- naturdiet
- makaroner 50 g
- quornbitar
- hårdost 17%

= 609 kCal (äckligt)




eftersom min förra blogg gick åt helvete, har jag nu skapat en ny. nu ska ni få se en helt ny sida av mig, som ni inte ens visste fanns. tankarna bara kretsar omkring i huvudet och jag kan inte hålla kvar dem. min fasad försvinner, jag börja mjukna. detta är inte jag. jag är hård och känslokall, inte den som bryter ihop när ett sår börjar blöda. men allt verkar så svårt. den jag trodde jag gillade verkar så långt borta. allt går käpp rakt åt helvete och jag kan inte göra något annat än att följa med.
klasskamraterna klagar på att jag inte käkar. jag klagar på att jag käkar för mycket. det gör jag. en naturdiet om dagen är fett mycket kalorier. mitt gummiband som jag har runt handleden har gått sönder, och jag kan inte titta på mat utan att det rivs i magen och jag får spyklumpar i halsen. revbenen börjar komma fram, det gör ont när jag sitter. men än så länge är det ingen skillnad. verkar som att allt fett har med hjälp av tyngdkraften sjunkit ner till mina höfter. fläskberg är inte attraktiva.

idag tänkte jag seriöst på att ta självmord. när jag stod där i parken såg jag bilder av hur jag kastade mig framför ett tåg, eller dränkte mig i dammen. jag är sjuk, och jävligt rädd för mina tankar. i halsen och på revbenen finns massor med små sår som öppnar sig när de känner rädsla. allt bara kryper fram och jag kan inget göra.

                                                                                          hjälp mig




                                    342602-1                
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0