anorexi sitter inte i vikten, utan i huvudet

tss. jag har inte gått upp iallafall. inte ner heller. men det ska gå. jag ska upp rätt tidigt imorgon och sticka ut och springa lite. får jag nu min nya voffse kommer det bli otroligt roligt att springa. hade tänkt ta en runda ner till stranden och tillbaka. kan sno morsans stegräknare och se hur mycket jag bränner. jag hade kunnat ta min mobil, men då måste jag klistra fast den på det ni kallar 'höft', som inte är mer än.. några konstiga konturer fulla med fett.
har börjat slarva med vattenprylen. hade tänkt ta x antal glas nu, och bara.. trycka i mig vatten. det har jag suktat efter hela dagen. det går åt rätt håll, maten har börjat äckla mig igen. sen så har jag en bra vecka framför mig. iom att vi bara läser i skolan, så är jag helt inne i boken, och tänker inte på mat. i matsalen är det fil och flingor som gäller, frukost, en macka, sen är det nog. lite till kvällen. detta ska nog gå bra. får nog gå och ta ett äpple eller två, så att morsan håller sig lugn. ja, och alla andra också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Men om du tränar så är det inte så konstigt att du inte går ner så mkt i vikt, muskler väger ju mkt mer än fett

och att du själv inte tkr att du har blivit smalare kanske är för att man kan inbilla sig det om andra säger att du är smalare

Jag har gåt ner 3-4 kg och jag ser ingen skillnad
Det är bara det att om man börjar träna så minskar inte vikten lika mkt

2007-10-25 @ 12:32:12
Postat av: Naith

Jag förstår inte.. Är Nanna dum i huvudet?
Man måste ju förbränna mer än vad man äter.
GO TRIPP -
ingen mat, spring ut och kuta ist!

2007-12-16 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0