zebraflickan..

..är en jävligt bra bok. den är fett skön, och man kan säkert känna igen sig i bruttan som går igenom helvete efter helvete.

han är här fortfarande. makes me wanna slit his throat. jag blir så lack. på honom. på henne. på mig själv.
varför måste jag äta? jag tänker inte äta på länge nu. skippar middagen, och kör på tuggummi istället. har fixat piller också. kostfiberskitet funkade inte. ska köra på lite havregrynsgröt på morgnarna, och bara sallad i skolan. ha med egna morötter så lägger jag av med filen. sen är det fritt fram under helgen. det ska gå bra. kan fasta. dricka mer måste jag också göra. ska träna idag, så det kommer nog bli bra. har ju iallafall någon att snacka med ifall allt går snett. fast.. det enda som ska gå snett neråt är min vikt. vägning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0