what's it like to die alone?

dagen har varit skit, kul och ännu mer skit. började med att jag hade satans ont i magen, försov min springtid, och åt frukost. kul när jag kom med gottepåsen till skolan, kul när jag var och red hos daniela, skit när jag tappade min mobil, och skit när jag märkte att jag tappat min ipod också. jag hatar verkligen mig själv, och ser fram emot det straff jag ska ha. men men. till en bättre sak. jag kanske ska få ny pålle. jätteroligt. faktiskt. jag vet inte. påtal om något helt annat så känner jag mig fett konstig. sedans jag kom hem från sthlm, så har allt varit pest. det känns som om jag aldrig bott här. allt verkar så.. främmande. jag kände mig som ny däruppe i sthlm. men nu är allt bara.. äckligt. äsch, palla höra på mitt gnäll. gå och dränk er, emojävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0