we'd have it all

blodet har stelnat. det har frusit till is helt enkelt. jag lever inte längre. men jag är inte död heller.
kan man säga levande död då? jag vet inte. har ingen aning om hur jag känner längre. för något. allt verkar ha runnit bort. bara bort. det finns så mycket jag vill säga, men som jag inte tillåter mig själv att säga. för att jag är inte den som spyr ut mina känslor. det jag skriver här är bara överflödet av det som inte får plats i min tjocka skalle. det finns en massa mer att säga, men jag har ingen.. känsel. fattar inte ens varför jag skriver detta.

jag är iallafall hemma från en 'tjock' men rolig vecka i stockholm. det får bli av snart igen, så jag kan bli.. glad.
jag vet inte. det är väl bara jag som tramsar.






steady my hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0