upgrade it

fan alltså. jag har gått runt och varit kåt i fyra dagar nu fan. hemskt är det. nu sitter jag fan och sexchattar med en snygging från sthlm. snacka om desperat. men han är fin. vill ha. VILL HA.  åhh, kom och knulla mig. haha, lotta, jag vet att du läser min blogg. ;)

jag har inte vägt mig på länge, men jag har en känsla av att jag inte kommer gilla det. bara för det ska jag väga mig nu. jag skiter i att det är kväll, jag vill väga mig. kommer snart. *3 minuter senare*
jag väger 58 jävla kilon. kunde precis lika gärna vara 15 ton. nej, här måste någonting göras. hade det inte varit för att morsan var i badrummet hade jag gått in och spytt. men men. det är bara att ta nya tag. kaloriräkning för idag, 600 kCal.

målvikt 1: 54 kg
målvikt 2: 48 kg
målvikt 3: 44 kg
målvikt 4:  38,5 kg
DRÖMVIKT: 36 KG



jaghatarmatjaghatarmatjaghatarmatjaghatarmatjaghatarmatjaghatarmatjaghatarmig

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Vikt
är en siffra och inget att
bry
sig om alla är vackra ha en fin måndag kväll :0)

2007-11-12 @ 17:42:22
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: - - -

hur lång är du?

2007-11-12 @ 17:49:39
Postat av: Anonym

du har problem tjejen

2007-11-12 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0