tummy tuck

'it's not about being pretty
it's not about size, or who has lost the most.
it isn't a fucking competition
it's a way to disappear forever.'



ja herrejävlar. då har man gått igenom det största testet hitintills. var tvungen att baka idag, kul var det, men åh så frestande. att handskas med mandelmassa och choklad är inte det lättaste. sen att man är mästerkock gör det inte bättre. hade det inte vatt för att jag har ont i magen så hade jag vräkt i mig allt. haha, stackars klassen då. vi hade kanske gått back en hel del cash där. bara för att trippen äter upp allt. haha, undrar hur det skulle se ut.
'ehh, jo, det är så här.. att jag åt upp alla grejer igår.' de hade nog fått slag. men nu höll jag mig. det står numera inne på mitt rum, för att katterna tycker mina 'bakelser' är väldigt intressanta. jävla markattor är de allihopa.
jag har använt 1 kg mandelmassa och 1 kg choklad till dessa saker. de ser förjävliga ut, men de går nog åt. det kommer gå asbra imorgon.

gille då också. i svedala. försöker övertala anna om att hänka. hon velar, men jag vet att hon vill. ;)
att vara med mig är en stor upplevelse. all denna glans, och all denna skönhet, ja, det är slående. jag är dyrkad och fruktad av alla. den som retar trippen pitbullen kommer få tarmarna utdragna och uppätna. jag cuttar dem som fläskfilér. nog om det. min käft gör ont, och ryggen kommer gå av. dags för mig att avsluta det hela.

allt är bra. vikten är dåligt. maten går bra. dieten går bra. KIWI ÄR GOTT

visa ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0