swing life away

'people don't notice i'm starving myself beacause i'm almost 400LBS. they don't think i could possibly have an eating disorder.'



ny diet igen. fan vad bra det känns. äter aslite och mår bättre än någonsin. drack för mycket igår, så det har satt sig. hetsåt spagetthi också, men det jämnar ut sig med det lilla kaloriintag jag haft idag. snart dags för kebab. ska inte bli gott, men det går ner. sen behöver jag inte äta imorgonbitti heller. det är så jävla tråkigt att falla tillbaka i de dåliga mönsterna igen. måste ha hjälp. I HAVE NO SELF-CONTROL. tss, jag är inte smal. fick en massa kommentarer om det igår. jag blir inte ens glad när de säger det, som vissa andra blir. jag känner mig bara fetare och mer driven till att gå ner ännu mer. jag älskar att kladda med maten. det är askul när folk säger att jag har en ätstörning. det har jag inte. jag har bara lite problem med att få ner alla dessa bakterier i magen. du behöver inte äta för att överleva. det räcker med att du är som jag. dricker som en kossa och kräker som en katt. haha. ni är bara avundsjuka för att jag är bättre och snyggare än er.

gillen gick bra igår. orkar inte berätta om den, men den gick bra. det var kul att träffa alla igen, men jag mår fortfarande som om jag aldrig bott här. jag har inte samma känsla för denna staden längre. jag hatar att bo hemma. jag hatar att alla övervakar mig. jag hatar att mamma hela tiden nekar mig saker. jag hatar mat. jag hatar mänskligheten för att de inte är så pefekta som jag. nej, okej, där överdrev jag. men ändå.

the end of the world is infront of me

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

KEBAB och du går ner i vikt. En sådan ämnesomsättning önskar jag mej.

2007-11-18 @ 20:52:20
URL: http://trasigt.blogg.se
Postat av: Vingklippt

Då förstår jag. Jag måste se om jag kan hitta det någonstans. Äter jag det tror i alla fall min älskade pojke att jag äter ordentligt.

2007-11-19 @ 16:05:37
URL: http://trasigt.blogg.se
Postat av: Anna

"du behöver inte äta för att överleva. det räcker med att du är som jag. dricker som en kossa och kräker som en katt. "
Tripp, det där överlever du inte på.
Jag skiter i om du blir arg på mig nu, men förfan tripp! Skärpning. Du måste försöka åtminstone, försök att få lite kontroll. Du ska äta, du ska inte hålla på såhär. Jag bryr mig för mycket för att kunna se på när du svälter dig själv.
Du vet att där finns mycket folk runtomkring dig som kan hjälpa dig med detta. Ta vara på det och försök göra något åt detta. Okej?
fan alltså.
Du får inte göra såhär?
/anna

2007-11-19 @ 20:39:00
Postat av: Vingklippt

Jo, jag har en pojkvän som ?övervakar? mej. Jag gick ner väldigt mycket när jag bodde själv. Men nu är det svårt. Han har sina knep. Jag har inte heller samma motivation när jag ser att jag gör honom illa. Så jag vill äta för hans skull. Men jag vill inte få i mej några onödiga kcal, för det mår jag själv dåligt av.
Jag känner en enorm splittring inför det här, liksom allt annat i min lilla värld.

2007-11-19 @ 22:07:44
URL: http://trasigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0