see through my lies

jag brukar sitta och stirra in i väggen när jag inte har något att göra, och fantisera om hur det skulle varit om jag inte fanns. hade allas liv varit bättre eller sämre då? hade det som hänt fortfarande hänt, eller hade det aldrig ens blivit påtänkt? jag är som en bok, en bok med kombinationslås och tusen kedjor, och om man någon gång skulle lyckas öppna mig, hade man haft tillgång till all världens hemligheter. fan, du hade kanske tillochmed lärt känna mig, och lärt dig döma mig på ett annat sätt. ändå är jag så tom. jag ljuger nog rätt ofta om hur jag mår. haha, jag ljuger alltid om hur jag mår. fast ibland talar jag sanning, och då får jag samma bemötande ändå. jag är en utmärkt skådespelare. om jag någon gång skulle tala sanning, så skulle folk nog oroa sig för mig. ni behöver inte ta hand om mig, jag har klarat mig så bra själv innan, så varför skulle jag inte göra det nu? jag är inte skör, jag är inte svag, utan jag är den starkaste jävla personen på denna jorden. men jag har ingen self-control längre. maten har tagit överhanden igen, och jag äter som en gris. det var längesedan jag spydde. skulle behöva ta upp det igen. fast man vet ju inte hur många kalorier som redan har fastnat. jag behöver en hund. en som alltid kan vara där. jag behöver verkligen min easy nu. han var det bästa som fanns, och pga dessa jävla skolbytena, så är han borta. jag hatar mig själv för det. jag vill ha tillbaka honom. jag vill ha en ny hund. jag SKA ha en ny hund. jag behöver en.


men nog om det, jag menar, varför ska jag klaga? jag har ju redan allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0