rib cage

anorexia isn't the way to happiness (shut the fuck up)



jag älskar att jag tramsar med maten. jag verkligen älskar det. jag har aldrig mått såhär bra innan. känslan att bestämma över något är otrolig. jag älskar den. idag har jag varit rätt duktig.  åt ingen frukost, drack en liter vatten istället. käkade i skolan, sprang hem och kräkte upp skitet. det kändes bra. det bara gled upp och försvann ner. men det stänkte faktiskt en hel del. har blivit smidigare på att dölja det nu. fått en massa bra tips. <3
allt känns bra när jag gör detta. skönt. jag vet att jag sårar folk, men jag mår bra av detta, ska jag inte få göra det då? jag vet själv när jag gått för långt, okej? get off my case



18.36

jag har känt mig rätt duktig idag, så jag ska vara äcklig och äta över 2500 kcal. jag tycker att jag förtjänar det. har ju inte käkat något idag, förutom det jag kräkte upp innan. men jag tar igen det senare. hade tänkt gå x antal timmar inatt/imorgon, bara för att få bort skitet. så det löser sig. om jag vräker i mig skitet direkt efter maten så kan jag gå bort det direkt. jättebra. jag älskar detta. men jag kommer straffa mig själv imorgon. det förtjänar jag det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0