my hands down my throat

'anorexia is a metal disorder (hahaha)'


fan vad jag har ont i halsen. har väl råkat raspa mig själv där eller så har jag snackat för mycket. either way så gör det ont. mätt som fan är jag också. åt lite mycket i skolan, så det sitter fortfarande i. men det går väl. är bara uppe i runt 364 kcal idag, så en sallad lite senare kommer slinka ner tror jag. annars tar jag lite morötter. sött och nyttigt. frös som fan idag, pga att jag sket i att ta tröja. imorgon ska jag bombadera mig med halsduk + långkallingar.
 
jag har inte gått ner något än. vill gå ner. äter inget, motionerar mycket. kräker om det verkligen skulle behövas. men det har det inte gjort på några dagar. förutom i lördags, men då kräkte jag lite efter spriten. jag saknar att kräkas. jag vet inte varför, men jag gör det. usch.

finns finare än den? ja, men ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

urk du e så äcklig ditt miffo! ta dig samman förfan!

2007-11-27 @ 22:42:45
Postat av: Anonym

du tjejen, börja inte spy vad du än gör. det enda som kommer hända är att din magsäck & tänder kommer fucka totalt. de kalorier som du har ätit försvinner inte genom att du spyr, de har redan tagits upp av kroppen.

2007-11-28 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0