losing battles

jag är fan värdelös. jag är inget. jag hatar mig. jag hatar att mitt självförtroende sviker mig ibland. pallar man inte ens dricka 2 liter vatten på raken är man ingenting. pallar man inte svedan i såren efter straffet är man vek. pallar man inte skuldkänslorna av att såra folk så är man värdelös. pallar man ens äta är man värdelös.
mat är fiende, inte vän. hatar att inget händer. ge mig revben, ge mig ryggrad, ge mig höft- och nyckelben. ge mig en platt mage utan hungerskänslor. ge tillbaka mina känslor

Kommentarer
Postat av: ............

Börja ät rätt och träna därefter, du kan aldrig få platt mage av att svälta dig för då har du heller inga muskler till att få magen platt

2007-11-30 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0