hip bones

var duktig igår. gick en hel runda efter maten + popcornen och.. 'förbrände' allt och lite tills. asskönt. ska göra likadant idag tror jag, om jag tycker att jag får för mycket i mig. jag har ätit asmycket redan. jag menar, ska vi räkna här, så blir det:

2 dl flingor: 100 kcal
4 dl fil = 2 olika måltider: 160 kcal
4 dl müsli: 100 kcal

sen ska jag ha i mig spagetthi + quornfärssås. det blir över 900 kcal om jag räknat rätt. kanske ännu mer. så, jag har ju ätit mycket i stan. blev bjuden på BK där, så jag behöver inte äta. kör på en macka istället, om jag får? ;)


17.02


känner bara att jag måste skriva lite till. dels för att reda upp saker, dels för att folket ska försöka förstå.
jag funderar på att lösenordsskydda min blogg, och använda detta som dagbok istället, för att slippa allas sårade blickar. det får mig att känna mig ännu känslokallare än vad jag är. i era ögon har jag jättemycket problem, och i mina ögon är det ni som har det. jag ber er inte att sluta bry er, men jag vet vad jag gör, jag vet konsekvenserna.
det jag gör är fel i era ögon, men jag mår bra av det. låter sjukt, men så är det. om ni tror att det är så lätt att sluta med det jag håller på med, så försök sätta er in i min situation. låt säg, du älskar hästar över allt annat. och en dag bestämmer sig dina päron att nej, du kan inte hålla på med dem längre, du måste bara sluta. du kan göra det, men då kommer må dåligt. det är precis det jag gör när jag slutade den gången min lärare snackade med mig. mådde skit efteråt då jag inte hade någon kontroll whatsoever. att ha kontroll över något är att ha makt. men jag ska väl försöka äta lite mer för er skull, men tro inte att det blir lättare för er då, raringar. då kommer jag gå runt och vara sur och cranky hela tiden tills jag kommit in i rätta takter igen. men i'll give it a try

Kommentarer
Postat av: ............

Sluta upp o tycka synd om dig själv och sköt ditt liv istället, skyll inte på dina kompisar....skärp dig!

2007-11-23 @ 11:24:00
Postat av: fanny

du är inte värd skiten. lösenordsskydda bloggen.
du är ju ditt val och det är din kropp. du får väl ta vilka medel som helst för att du ska se ut somru vill. folk som kommenterar bryr sig nog med, asså de sitter här med ledsna ögon och tycker de e hemskt, fattaru? asså jag vet inte vad jag försöker komma fram till men.. xD du är iallafall fin somru är just nu och när folk säger det så borde du ta åt dig som fan, för det är sant!

2007-12-05 @ 19:18:08
Postat av: Anonym

vad är det för kalorisnål musli du har? :O
den muslin jag har hemma är ca 145 kcal/dl..

2007-12-09 @ 01:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0