heartbeat skipping

'one more pound i know i can win'


56 kg, och det ska sjunka. jag vet att alla bryr sig om mig, men ni kan inte tvinga mig att äta. det blir bara värre då, raringar. ett litet utdrag ur www.abkontakt.se :

'visa att du bryr dig
fråga hur personen mår och utan att kommentera matintaget, vikten och kroppen.

kräv inte viktökning eller förändrat matbeteende
kritisera inte din närstående för hennes problem utan visa istället att du finns där om hon/han vill berätta om problemen.

försök skilja på den geuina person hon är och det som är symptom på sjukdomen
uttryck att du älskar henne även om du hatar de anorektiska/bulimiska symptomen.'



så. där har ni reglerna. själv tycker jag ju inte att de stämmer särskilt bra, då jag inte har anorexia. ;)
iallafall, så kräkte jag imorse. <3
inte så kul, men skönt. jag gillar det, men jag missade stallet, och får numera inte gå ut idag. fyfan. sen dunkar min mage som in i helvete. maginfluensa någon? nehe, trodde väl det. men men.
jag vill ut och resa. eller få pengar. jag vill ha en voffse. det är mycket jag vill at the moment.
det är bara att ta ett steg i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0