director's cut

till den som skriver anonymt till mig:
vem fan är du att säga att jag ska ta mig samman? du står inte för vad du tycker, iom att du försöker vara anonym. skit i att kommentera då om du tycker jag är så 'dum i huvudet'. jag är bättre än dig ändå.

sitter här och käkar tuggummi. sockerfritt. med fruktsmak. håller hungern borta. dels för att jag ska till tandläkaren, dels för att suger efter en macka är stort. men jag får någorlunda bra mat att spy upp sedan. pepparkakor är inte att rekommendera, då det tar evigheter att få upp. annars går jag väl och 'äter på BK' sen när jag ska ut. haha.
dumma jävlar.

hade tänkt väga mig imorgon. ska se om något har hänt, eller om något måste ändras.
har ätit runt 260 kcal till frukost, för att mor min övervakade mig. men men.



det blir vad man gör det till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0