you've got a rip

shoo snart jul då. ser både fram emot det och fasar. julen är rätt känsligt ändå, när man tänker efter. men nog om det. jag ska tjata om mat istället.

/\/\@Td@680k:

1 lingongrova m. ost = 65 kcal
3 pepparkakor = ?
lasange (coming up) = 350 kcal

= 420 kcal

ändå ändå. imorgon kommer det bli mindre käk, då jag har jägers framför mig hela dagen. då är det bara för mig att kuta runt där och se glad ut. braaa bra. behöver alltså inte käka hemma imorgon. tror jag. beror på hur länge jag pallar kylan. kommer säkert dö ut eller något. känns bra. sitter här i sessiga pj's med grodor på, och min ursexiga mörkgröna stall-fleece. med mitt namn på. mycket mysig tröja. *droolZ*
är pissig som fan, men orkar inte gå på dass, då mommy dearest står och slår in julklappar i köket. låter utmärkt ju. hon cuttar mig om jag sticker in huvudet där.
i got punched in the nose for sticking my face into other peoples business

anyway. hade tänkt slänga mig i soffan och läsa den utomordentligt tråkiga boken jag köpte för 5 spänn. men den kanske blir mer spännande sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0