you bring me to pieces

jag är fet. jag hatar mat. jag hatar mat. jag hatar att min självkontoll sviker mig. jag gillar min mobil. den har kaloriräknare. <3

åt en massa igår, pga att dannyboy var här. jag fattar inte att jag verkligen tillät mig själv att äta. jag hade ju varit så duktig! hela dagen på en kopp té, och jag var inte ens hungrig. ändå åt jag. fyfan.

matdagbok för igår:
1 pizza
runt 6 dl godis


det är en jävla massa kcal i det. och det stoppade jag i mig. hetsåt och kunde inte få upp skitet, för danny höll stenkoll. ibland hatar jag mina vänner. jag vet att de bara menar väl, men jag mår inte bra om jag inte får göra det jag brukar göra. aja, vad som är gjort är gjort, tyvärr. det är nog den enda saken jag kan ångra, faktiskt. när jag säger något, gör något eller whatever så ångrar jag aldrig det. jag har aldrig ångrat något jag sagt/gjort på fyllan, eller när jag varit hög på piller eller annat. aldrig. men när jag äter, då, då ångrar jag saker. då kryper ångesten verkligen upp och riktigt skrattar i örat på mig, för att jag är så jävla patetisk. iallafall när det kommer till mat, annars vet ju alla att jag är den perfekta människan. det är bara så det är.

maten idag kommer nog inte vara någon större fara. känner jag att det verkligen krisar, så åker det upp. men det är bara en pastasallad, så det ska nog gå bra. annars åt jag ju lite godis imorse (FAN), som kan ha gett runt 100 kcal, räknar jag det som iallafall. så en sallad kanske kommer ner också, jag vet inte. imorgon ska jag ägna mig åt mitt pussel som jag började på idag, och förmodligen slipper jag tänka på mat. annars skulle jag gå i stan med hanna, och då nöjer jag mig med tuggummi tills jag kommer hem, då jag ska beställa något lätt, jag har ju 'ätit' i stan. haha, jag har faktistk en skönare inställning till duschar, påtal om någonting helt annat. när jag fått i min för mycket mat, så går jag alltid in och duschar så jag får igång magen och kan lätt spotta upp skitet. i påsar, då mor brukar duscha efteråt. men jag hatar verkligen att duscha. frrrr.

danmark idag med dannylove. tjackade en hel jävla massa sprit, kändes döbra när jag stegade in som kungen i varenda spritbutik och halade fram cashen. ja, jag vet, det är inget att vara stolt över iom att det är 16-års gräns, men ändå liksom. folk tror oftast att jag är äldre än vad jag är, så vi gick in i en tattoo-shop, och checkade lite tatts, hittade en fin som de skulle ha 5000 DK för, fett billigt om man jämför vad de skulle ha för den i sverige. så jag fick tatuerarens nummer, och planerar på att fixa en tid där lite senare. och för att åter igen hoppa till något helt annat, så är danskar något av det äckligaste som finns. (förlåt izabell, men så är det.)
de snackar som om de har en socka i halsen, de luktar konstigt, och de är fula. ja, fula. kommer ni inte ihåg att jag sagt att utseendet är det viktigaste? det stämmer fett mycket, eh breh.
fast de kan vara ganska roliga. speciellt när horor, ja horor, försöker ragga på mig. kul! jag blev lite smickrad. alltid kul med mer uppmärksamhet, även från samhällets slödder. eller ja, slödder och slödder, jag kan liknas vid en hora ibland. iallafall när jag är full. men måste man ha cash så måste man. visdomens ord innan jag går, 'måste ha pengar, ska börja hora'.


jag gilllar sälar

Kommentarer
Postat av: Rex

vad äre för åldersgräns på tats i danmark? let's do it!!!!! e 5000 dk billigt?

2007-12-27 @ 20:37:16
URL: http://rextreme.blogg.se
Postat av: Rex

eller jag menar jämfört med svenska

2007-12-27 @ 20:37:56
URL: http://rextreme.blogg.se
Postat av: tripp

6500 svenska blir det. ;)

2007-12-28 @ 10:27:11
URL: http://ribs.blogg.se
Postat av: anonym

Vad har du för mobil som kan räkna kalorier? :O

2007-12-29 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0