thin is for winners

sitter i skolan yao. asbull, och har asont i magen. värsta svullen. ätit som en ko, men ska inte käka mer sedan.
matdagbok as we speak:

2 dl fil + 2 flingor = 100 kcal (bättre att räkna mer än mindre)
en pepparkaka = ?
2 knäckerbröd m. ost = 125 kcal
1 lingongrova m. ost = 65 kcal

= ca 290 kcal.


alldeles för mycket. men som sagt, jag slipper käket hemma. anledningen till att jag åt idag var för att mommy dearest satt med mig vid maten. annars hade jag fan skippat allt. nu måste jag as för att jag ätit. får ut och gå senare, men mina hörlurar har pajat. jättekul att gå utan musik. känns helt, fukkz.

stan idag med hanna. <3
ska bli fett kul. damen behöver handla julklappar, och jag är precis den rätta personen att vistas i varuhus med. speciellt där det finns vakter och larm. fick en liten önskelista av bruttorna i klassen idag, om vad de ville ha efter min sthlms-resa. det blir inte lätt brushan, jag behöver din hjälp. lite smink hit och dit, sedan kommer någon med 'lösnaglar'. wtf? hur ska jag få ner dem? äh, är man mästerkleptoman är man. jag borde tjäna fett med flos på detta egentligen. höhö.

funderar på att börja med kostfibrerna igen. ska dessutom kolla upp när gymmet har öppet på lördag. imorgon blir det nog bara softa hemma, om inte hanna drar ut mig på gille. ingen dricka för mig iallafall. kanske går ut och går en runda imorgon. hade nog varit rätt skönt, då jag måste äta hemma imorgon. lördag kan jag nog inte slingra mig, men söndag borde det gå. säger bara att jag ska käka i stan så är det chill. träna måste jag också göra på söndag. ut och springa lite, eller dra till gymmet. måndagen är ju käkdagen. du ska jag kränga, och förmodligen riskera att gå upp x antal kilo. men har jag tur stöter kroppen upp skitet själv. annars är det hårdträning på tisdag. ut och springa, gå, duscha kallt, powernapa, duscha varmt, ut och springa, gå, gymmet, duscha igen, spy galla och vatten. ja, det som känns rätt. det ska bli bra, annars kommer jag må dåligt i minst 16 dagar. undrar bara hur det ska gå i sthlm. får hålla stenhårt däruppe. det ska gå.

väntar numera på att izabell ska sluta skriva till sin pojkvän och gå och möta sin morsa istället. inte kul att sitta och vänta på värnhem i 45 minuter. kallt som fan är det, hörlurarna har pajat, halsduken är hemma, cashen är slut and so is tuggummina. verkligen min dag idag. <3

 känns bra att skriva på detta tangentbordet, måste jag säga. fett mjuka tangenter, som bara glider under fingrarna. hehe. iallafall. ska vi snacka om vad som hänt på kroppsfronten? det är alla intresserade av.
knäna orkar inte bära så mycket, armarna är helt slut. höfterna är lite spetsigare än innan, ryggraden kan kännas när jag böjer mig. revben syns liiiite, men inte tillräckligt. nyckelbenen är bara fettiga. bleeeh. i wanna reach featherweight perfection.

ibland måste rastlöshet vara bra. då jag blir det rätt ofta, och spontangör saker, som att tex. städa garderoben eller leta igenom lådor (som jag btw aldrig skulle gjort annars), så borde jag ändå förbränna rätt mycket kalorier, då jag hela tiden studsar runt. men nu ska vi dra oss. time for me to freeze my ass off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0