the day i left the womb

det är nog dags för mig att presentera mig.



när du läser min blogg och besöker min bilddagbok och slänger dit några rader, kan du lätt säga att du har snackat med en rockstar. för det är det jag är. jag går också under namnet Tripp. jag har inte så många olika sidor här på nätet, bara myspace, helgon, bdb och vampirefreaks.com. om du har snackat med mig på några andra sidor än dem, har du tyvärr inte snackat med mig, utan med någon av mina miljoner fejks. jag gillar att träffa nya människor, sålänge de är snygga. ja, jag är väldigt fåfäng och utseendefixerad. utseendet är allt. jag spenderar mer tid på mitt hår och smink än 'normala' människor gör. jag går under en sjukdom som kallas anorexia, om man ska tror vad läkarna säger. mina dagar består av att räkna kalorier och fett. får jag för mycket kalorier i mig, sätter jag fingrarna i halsen och spyr upp skitet. jag kommer inte börja äta normalt förrens speglen visar det jag vill se. jag är fet, och det kvittar hur mycket jag går ner, jag kommer aldrig bli nöjd. jag är den snyggaste personen du någonsin kommer möta. jag har en charm som är värd sin vikt i guld, och den bästa personligheten du någonsin skådat. jag älskar sex. jag gillar det hårt, du vet, bitas och rivas. jag har 5 piercingar och 4 nya på G. inga tatueringar än sålänge, men ska gadda en backpiece om något år. nej, jag är inte bög. jag är singel. men jag älskar att hångla med killar. och tjejer. att hångla är roligt och oskyldigt. jag har de bästa vännerna någonsin, och om du är på dem, så kommer jag slita ut dina inälvor. jag är som en pitbull när det gäller att försvara mig själv och mina vänner. alla vill vara mig, och jag kan inte klandra dem.


brother, put your needles down

Kommentarer
Postat av: ............

....men orka

2007-12-07 @ 18:19:29
Postat av: Anonym

verkar som storhetsvansinne! du e lite konstig när du ena sekunden lyfter dig själv till skyarna och nästa sekund hatar dig sjäv o har självmordstankar. scizzzzo.vem försöker du övertyga om att du är själsväker? tror du nån går på det? vi som läser ser ju att du mår jävligt skit...du borde lägga dina ansträngningar på att ta itu me dina problem istället för att sitta här o framställa dig själv som som gud.

2007-12-10 @ 00:51:11
Postat av: Anonym

Men hallå han e ju gud :D snyggaste också :*

2007-12-11 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0