such a whore

orka. igår åt jag både godis och popcorn. dåligt samvete som fan. men men, jag har tagit igen det idag. bara käkat det jag ska. inte mer, inte mindre. så ska det vara. har inte tappat ett skit dock. äh, det löser sig. sitter och fryser som fan, askallt ute ju. var med dannyboy och sussen i stan idag, mycket trevligt. dock väldigt äcklande med choklad och grädde. men de får ju trycka i sig vad de vill, så länge jag slipper.

fest hade varit rätt festligt. men ändå. jag är numera nykterist tills nyår. haha. LYCKA TILL TRIPP. nu har jag blivit erbjuden sprit också. hädanefter ska jag hålla käften om mina planer.

'det är bättre att hålla käften och låta oflk tro att man är dum i huvudet, än öppna den och bevisa att de har rätt.'
citat of the day. jag tror jag ska sluta prata igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0