let's take this moment

nu räcker det. nu har jag gjort detta tillräckligt länge, och vad får jag? skuldkänslor och ångest. det är dags att lägga av. med maten. varje gång jag äter går jag in och kräker upp skitet igen. jag mår inte bra av att ha kvar det i magen, men inte heller av att äta det. jag klarar inte ångesten när den kryper upp på mig och lägger sig runt halsen som en jävla snara. skulle baka idag, slutade med att jag numera har runt 350 kalorier i mig. jävla förlorare. och jag som skulle vara snäll stjärna och äta med mamma idag. det kan jag ju fetglömma. jag har för lite energi för att gå ut och springa, så jag gör x antal sit-ups och hoppar runt lite här hemma, för att få väck det mesta. nej, nu måste jag skärpa mig. orkar inte sitta och böla nätterna igenom för att sedan gå runt som en zombie och missa skolan. två dagars fasta, vatten och buljong. det är det som gäller nu, torsdag och fredag. lördagen börjar vi lite försiktigt. då är det gymmet som gäller i tre timmar. det rör mig inte i ryggen vad ni tycker och tänker av mig. jag gör det som känns bra för mig, så ni ska fan bara hålla käften.

amanda, jag vill vara hos dig nu. jag behöver ditt stöd och dina piller för att komma igenom detta.
rex, jag behöver dig för att du är den som betyder mest. du är familj.
ni andra, er behöver jag bara den dagen ni fattar vad jag håller på med.

jag tänker inte spy ur mig några kärleksförklaringar eller något. men bara några små rader om hur mycket jag egentligen uppskattar er. om ni nu är värda det, vill säga.


skinny is sexy, big isn't beautiful.

Kommentarer
Postat av: Naith

Så jag förstår dig inte?

2007-12-19 @ 13:40:58
Postat av: tripp

jag ska sluta äta helt enkelt, raring!

2007-12-19 @ 15:06:57
URL: http://ribs.blogg.se
Postat av: rex

hos mig finns inga klagomål, bara stöd broder. saknar och längtar.

2007-12-20 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0