it's over

lulz, jag har ätit idag också, men nu har jag iallafall ätit det jag skulle äta. har jag tur kommer mor hem med crackers som går på 30 kcal. de är goda. vatten har jag druckit som en ko idag också. fett bra.

matdagbok:

6 lingongrova m. ost = 360 kcal
 
ändå bra. eller ja, om man ska se det positiva i det hela så är det väl hyffsat. dessutom fick jag något slags anfall igår och spydde hela dagen, och voila, när jag sedan vägde mig (med kläder och shit på kvällen håll käften) så hade jag gått ner typ 2 kg. LITE SOM FAN. men bättre än innan.

ändå ändå, liksom. ska ut och gå senare med jacob, en jävla runda. jag har ju tyvärr inte orken till att kuta, då mina ben och hals kollapsar. men det är skitsamma. gå är skönt det också, rensar tankarna. imorgon ska jag fasta, men om det verkligen krisar har jag tillåtit mig själv att käka ett äpple. för sist jag fastade slutade det med att jag hetsåt, spydde och svimmade på badrumsgolvet. mycket upphetsande må jag säga. nej, dags för mig att gå in och tvätta håret, och nypa lite i fettet för att trigga mig själv lite till. man kan ju inte se ut som ett fläskberg för alltid, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0