i wanna feel my bones on your bones

i'm falling apart and you can't do anything about it.


jag har ätit som en ko. 399 fucking jävla äcklig kalorier. jag hatar detta. jag hatar att äta. jag behöver inte äta.
jag vill bara lägga mig ner och dö. så känns det idag. dags att överdosera en karta antidepp. kommer kännas bra. det bästa som kan hända är att jag dör eller kräks. vilket som går bra.
har börjat föra matdagbok igen. den är inte särskillt fin. massa saker uppskriva.

som idag tillexempel.

baguette m. smör/ost/gurka/tomat
en liten lussekatt
sallad m. 2 tomater
minimorötter
fruktpåse m. äpple och vindruvor

allt går ner, samvetet lägger sig i halsen och drar ner mig. jag raspar upp halsen varje gång jag går på toa. jag börjar få sår på knogarna.

rex
amanda
naith, jag behöver er nu.


Kommentarer
Postat av: Naith

Jag behöver dig.

2007-12-16 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0