*host*

sitter här med en hals torr som ett sandpapper, en mage som låter värre än en motorsåg, och ett par leder som verkar tillhöra en 90-årig kärring. men för att se det positiva i det hela, jag åt inget på hela dagen igår, och jag har inte ätit mer än 300 kcal idag. dessutom är skitet väck imorgonbitti. anyway, vi kan ju börja från början.

vaknar runt mitt i natten, fryser som fan, tänker att fönstret står helt öppet, så jag skuttar upp och stänger det. tar sedan på mig min flis, och kryper huttrandes ner i sängen igen. ligger och skakar som fan i runt 2 timmar innan jag somnar. har ingen aning om vad klockan är, men svettas som fan och känner att jag verkligen MÅSTE kissa. sätter mig upp och drar av mig flisen, försöker resa mig, snubblar omkull, får kämpa mig upp på fötter trillar ut genom dörren till badrummet. kan inte stödja överhuvudtaget, men hinner pinka klart innan jag faller ner på golvet. men en sista kraftansträngning (innan det mesta blir svart) lyckas jag mors uppmäksamhet, innan jag precis hinner resa mig och spyr blod. x-antal salladsbitar kommer med upp också. ligger på badrumsgolvet en stund innan jag kämpar mig upp och in i sängen igen. sover asdåligt hela natten. dagen efter består av att jag mest kryper runt på golvet för att undvika att svimma. ligger och halvsussar hela dagen i soffan, har ingen koll på läget what so ever, och bara döar. vaknar emellanåt och frågar var fan jag är, men lägger sedan av med det då jag märker att det bara gått fem minuter sen jag frågade förra gången. kryper i säng runt 22, och sover as hela natten. vaknar idag och kan inte röra mig alls. så har det varit hela dagen. kanon. jag känner mig verkligen som en kärring.
dessutom har mor min sett alla ärr jag försökt dölja, men hon tog det med ro. nej, nu är det dags för mig att gå och återfukta halsen. god jul på er, emojävlar

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj låter inget bra alls "/ Hoppas du blir bättre & försök få i dig mat , god jul (:

2007-12-24 @ 11:20:01
URL: http://starvingworks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0