bruised

jag har motionerat bort 407 kcal idag, på att gå och shoppa. ätit lite thaimat och gått bort det också, kanske runt 200 kcal stoppade jag i mig. nu brölar min mage rätt rejält, men en kopp té sitter inte fel. det luktar fett med piss i mitt rum. jag hatar att färga håret. katterna blir som tokiga av doften och bara äcklar sig med mig. uhuhuh.

stockholm imorgon. ska bli jättekul. jag kommer vara glad. men rexieboy, gotta warn you, jag kommer äta det jag får ner, och det är rätt lite. bara så du vet brush.

nu ska jag tvätta av färgen, och koka mig en kopp te. igår föll jag ju för frestelsen att trycka i mig mandelskorpor, och jag har en känsla av att jag kommer trycka i mig resten idag. no worries, det är kanske 7 stycken kvar. jag tillåter mig att äta dem. jag gör det. tror jag.

Kommentarer
Postat av: Rex

jag blir glad bara du äter. längtar.

2007-12-28 @ 23:31:41
URL: http://rextreme.blogg.se
Postat av: Rex

fan man får inte göra hjärtan men *hjärta*

2007-12-28 @ 23:32:02
URL: http://rextreme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0