ability to create a war

jaha, då var det dags för ännu ett intressant inlägg från mig, där jag klagar som in i helvete om vad jag har ätit och hur mycket jag har spytt, och åh vad jag ångrar mig.
.....
nu har jag i princip skrivit allt det jag skulle skriva. fast för mina trogna läsare, kommer jag upprepa det jag skrev ovan. jag är jätteseriös. alltid. men det är det ingen som tror. stackars mig.

iallafall. käkade as igår. typ 12 knäckebröd. haha, vadå beroende? 12 knäckebröd, samt lite morötter och en yoggi mini. satt som en spark i magen. den lille klarar inte så mycket mat. det märkte jag i söndags när jag var på glögg och bara körde ner skumsaker i halsen. fan vad äcklig jag kände mig, så jag försvann iväg en stund, för att 'lätta på trycket', hehe. så sammanlagt spydde jag 3 gånger när vi var borta. sen när vi kom hem tryckte jag i mig ett äpple samt några små morötter. sen fick jag ju tag i en twix, så den och 7 andra karamelltwix åkte ner. sen ville jag duscha. så det gjorde jag. och ändrade ställe och spydde i vasken. haha. sen spydde jag i dasset. och i duschen, till sist i en påse som jag slängde. sedan städade jag undan alla bevis, förutom lite som jag hade glömt i dasset. det fick jag ju höra för senare. jävlar vad lack jag blev. haha. hade ni varit här hade ni trott att tredje världskriget hade brutit ut. jag är en jävel på att käfta, det är därför jag alltid får spö när jag är ute.
annars har veckan gått hyffsat bra. förutom att jag ska laga lite mat nu, men det är wok, så lågkalori it is. måste ju ha någonting i magen, annars viker sig ryggen.
jäpp, min rygg ger upp om jag fastar. fett kul. nu har det börjat kännas i knäna också, då de inte pallar hålla uppe min enorma tygnd. vågen visade 55 kg med kläder på, men det fixar jag nog galant. one more pound i know i can win.      puss på er

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

Man kan inte väga sej med kläder på. Då får man ingen exakt vikt. Sen måste man väga sej samma tid på dygnet.

2007-12-12 @ 18:39:34
URL: http://trasigt.blogg.se
Postat av: Karin

stackare :( är det ingen som märker att du spyr? har du inte funderat på att söka hjälp?

2007-12-12 @ 23:36:18
URL: http://strawberryaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0