20 hour drive

ehh, varför ska jag hela tiden envisas med att skriva 'hormail' istället för 'hotmail' när jag loggar in? hmpf. jag kanske är en hora. fett bra. *höhöhö skitkul*
kände för att tramsa lite här bara. kliade i fingrarna, men jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, så det blir nog mest bara klagomål, trams, självdyrkan, och things som kommer upp. det var en bra idé, det kan vi börja med.

coming up:

18 dec: kaptenen startar på jägers, sela på och softa, baka, träffa nic
21 dec: skolavslutning, tävling mot treorna på jägers
23 dec: träna satan
24 dec: julafton, käka som en gris, dö i soffan, klaga på mormor, spy
25 dec: träna satan, få pengar på kontot
26 dec: hem till catha, låna några saker
27 dec: träna, softa, fika i stan?
28 dec: köpa sprit i danmark med polarna
29 dec: till utlandet för att träffa brushan
30 dec: softa hos brush, träna, röka pipa
31 dec: nyår, festa satan, alkoholförgiftning
1 jan: flytta hem till amanda <3
2 jan:  softa, fasta, träna
3 jan: åka hem till motherfucking malmö
4 jan: hästgala, supa mig askalas


så ser det ut. rätt mycket att göra nu när jag tänker efter. men jag är ju supertripp, så det ska gå bra. haha, nästan ett helt blogg-inlägg där jag inte klagat på att jag är tjock. där kom det. men den satt där den skulle. uhm. vad finns det mer att säga? jo, jag är kleptoman. kliade i fingrarna i affärerna idag, kom hem med saker för över 300 spänn. snyggast var ju ändå när jag stoppade en dyr jävla leksak i brallorna. helt obvious, men ingen såg det. är jag skicklig eller vad? skitet kostade fan 99 spänn! jag menar, för en liten skitleksak. inte fan att jag payar för den. hade dessutom slut på smink, så lite foundation satt bra. fast det blev tre, danny slash catha behövde också. sen ögonskugga och en ny pennsaksskit satt fint i fickan det med. läppsyl och någon eye-make up remover satt bra också, och en julklapp fick jag också ner. hehe, billig jul detta. det enda jag payade för var två julklappar och ett par scooby doo-kallingar, som jag btw kärade ner mig i, alltså köpte jag dem till mig själv. men jag är ju också fett smart, så jag hade tappat min hundring, men danny, min räddare i nöden, langade fram en hundralapp just in time. ibland är det bra att ha vänner. hehe. så.. finns nog inte mer att skriva tror jag. men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0